Nynna AB -Kundupplevelsen i fokusNynna AB -Kundupplevelsen i fokus
Svenska (Sverige) 
English (United Kingdom)
  • Hem
  • Tjänster
    • CX Kickstart
    • Månadstjänst
    • Kartläggning
    • Advisory board
    • Föreläsare
    • Mystery shopper
    • Pro Bono Monday
  • FAQ
    • Varför Nynna
    • Hur - vår expertis
  • Om Nynna
  • Referenser
  • Kontakt
  • Blogg
Pro Bono Monday –  varför arbetar jag gratis en dag per månad? Tre lektioner i kundnöjdhetsutveckling.

Pro Bono Monday – varför arbetar jag gratis en dag per månad? Tre lektioner i kundnöjdhetsutveckling.

31 januari 2021
När jag startade Nynna AB i våras, var Pro Bono Monday ett självklart initiativ. Varför? För att leva som jag lär, med kundens upplevelse som kraftkälla. Lektion nr 1: ge först - för möjligheten att få i ett andra steg.    Varför ska kunder välja just er? Utav alla företag? Istället för era konkur...
Läs mer...
3 tips för att kvalitetssäkra er kundnöjdhet 2021

3 tips för att kvalitetssäkra er kundnöjdhet 2021

15 januari 2021
Nu är vi många som ivrigt inväntar CX årsrapporten. Men en rapport är just bara det, en rapport. Det är hur vi agerar på utvecklingen som är det viktiga, det som kommer att göra skillnad. Här kommer tre steg som inspiration. De kan tyckas vara självklara, men långt från alla företag har en kvalitat...
Läs mer...

Hur påverkas medarbetarnöjdheten av Corona?

14 oktober 2020
Medarbetarnöjdhet – hur påverkas den av Corona? Precis som med kundnöjdheten är det för tidigt att veta säkert. Vi är fortfarande mitt i. För många medarbetare närmar vi oss sju månaders mer eller mindre distanserat arbete. Vissa har haft 100% hemmakontor sedan mars, andra har delats upp i roteran...
Läs mer...

TESTPILOTER TILL CX KICKSTART SÖKES

12 oktober 2020
TESTPILOTER TILL CX KICKSTART SÖKES UPPDATERING 12/10  ->  PASSA PÅ  -> FÅ PLATSER KVAR För att komplettera övriga branscher i piloten ser vi gärna företag inom:     Revision/bokföring IT/Konsultbolag Advokatbyrå Försäkring  VI SÖKER TESTPILOTER TILL NY CUSTOMER EXPERIENCE TJÄNST Om ni skulle ...
Läs mer...

Hur utvecklas ert företags kundnöjdhet under Corona?

06 oktober 2020
Första måndagen varje månad är Pro Bono Monday på Nynna AB – företag får kostnadsfritt diskutera allt som har med kundnöjdhet att göra med en CX specialist.  Oktober månads Pro Bono hade en röd tråd, oavsett bransch och storlek på företag: oro över hur kundnöjdhet och kundupplevelse utvecklas under...
Läs mer...

Vad är viktigt för företag att tänka på när det gäller kundnöjdhetsundersökning? - 5 tips

16 september 2020
Vad är viktigt för er som företag att tänka på när det gäller kundnöjdhetsundersökning? - 5 tips från en oberoende Customer Experience specialist Utvecklingen har gått fort de senaste fem-sex åren när det gäller företags fokus på kundnöjdhet/Customer Experience.  Idag har företag kundnöjdhet på agen...
Läs mer...
Del 1 (2) – hur ska ni nå era CX mål 2020?

Del 1 (2) – hur ska ni nå era CX mål 2020?

23 augusti 2020
Ni har fattat ett beslut att höja er kundnöjdhet - men tycker det är svårt att veta vad ni behöver göra för att lyckas nå era mål?  Del 1 (2) – hur ska ni nå era CX mål 2020? Nu kör hösten 2020 igång. En speciell höst efter en vår vi inte var förberedda på. Årets strategi och mål ligger framför er. ...
Läs mer...

Del 2(2) – hur kan ni få högkvalitativ CX support utan att behöva hålla en intern CX enhet?

22 augusti 2020
Ni har fattat ett beslut att höja er kundnöjdhet - men tycker det är svårt att veta vad ni behöver göra för att lyckas nå era mål?  Del 2(2) – hur kan ni få högkvalitativ CX support utan att behöva hålla en intern CX enhet? Alla företag ska kunna arbeta högkvalitativt och effektivt med ett så viktig...
Läs mer...

Kundnöjdheten under semestern

10 juni 2020
Så höjer du kundnöjdheten under semestern - 5 tips för dig som har ansvar för en kundrelation. Kunderna tar varken semester från sin upplevelse eller sin relation med oss för att det är sommar. Så hur kan vi ta semester med gott samvete, njuta av vår ledighet trygga i att vi bäddat för en fortsätt p...
Läs mer...

Mystery shopper

28 Maj 2020
Vad har Mystery shopper och ett klinkergolv gemensamt? Under veckans Mystery shopper besök har likheten med att beträda ett nylagt klinkergolv slagit mig mer än en gång. Företaget jag besöker har gjort allt de kan för att lägga ett både vackert och funktionsdugligt golv för sina kunder att gå på. De...
Läs mer...
Sök i artiklar
Senaste artiklarna
31 januari 2021
Pro Bono Monday – varför arbetar jag gratis en dag per månad? Tre lektioner i kundnöjdhetsutveckling.
15 januari 2021
3 tips för att kvalitetssäkra er kundnöjdhet 2021
14 oktober 2020
Hur påverkas medarbetarnöjdheten av Corona?
10 oktober 2020
TESTPILOTER TILL CX KICKSTART SÖKES
06 oktober 2020
Hur utvecklas ert företags kundnöjdhet under Corona?
16 september 2020
Vad är viktigt för företag att tänka på när det gäller kundnöjdhetsundersökning? - 5 tips
23 augusti 2020
Del 1 (2) – hur ska ni nå era CX mål 2020?
22 augusti 2020
Del 2(2) – hur kan ni få högkvalitativ CX support utan att behöva hålla en intern CX enhet?
10 juni 2020
Kundnöjdheten under semestern
28 Maj 2020
Mystery shopper
Artiklar - Kategorier
  • Kundnöjdhet (1)

  • Tips för dig som har ansvar för kundrelationer (1)

  • Mystery shopper (1)

  • CX mål (2)

  • Kundnöjdhetsundersökningar/kundnöjdhetsenkäter (1)

  • CX Kickstart (1)

  • Medarbetarnöjdhet (1)

Image
Svenska (Sverige) 
English (United Kingdom)
Adress
Nynna AB
Ciselörgatan 1
216 18 Limhamn
Telefon & Mail

070-280 73 14


Grafisk Design & Webb: Grafikhuset Reklambyrå   Foto: Den Lilla Fotobyrån

  • Hem
  • Tjänster
    • CX Kickstart
    • Månadstjänst
    • Kartläggning
    • Advisory board
    • Föreläsare
    • Mystery shopper
    • Pro Bono Monday
  • FAQ
    • Varför Nynna
    • Hur - vår expertis
  • Om Nynna
  • Referenser
  • Kontakt
  • Blogg