Tips för dig som har ansvar för kundrelationer

Så höjer du kundnöjdheten under semestern - 5 tips för dig som har ansvar för en kundrelation. Kunderna tar varken semester från sin upplevelse eller sin relation med oss för att det är sommar. Så hur kan vi ta semester med gott samvete, njuta av vår ledighet trygga i att vi bäddat för en fortsätt positiv upplevelse? Att vara ute i god tid och ha en plan är en bra början. Kunder vill känna trygghet. Behöver känna trygghet. Inte minst just nu efter en vår som omkullkastat mycket av det vi tagit för givet. En vår med mer eller mindre ofrivillig karantän, börsnedgång och för många en rädsla för det okända. Hur kan du som har kundansvar göra något som gör skillnad innan du går på semester? Något som till och med kan höja din kunds upplevelse medan du ligger på stranden? Ofta är de små sakerna det som gör skillnad. Det som inte kostar en krona. Idéerna som föds ur nyfikenhet och ett proaktivt mind set, utifrån en genuin vilja att göra det extra. Att göra lite mer, lite annorlunda jämfört med förra året. Här kommer 5 konkreta tips på saker du kan göra för dina kunder innan du checkar ut för en välförtjänt ledighet

Image
Adress
Nynna AB
Ciselörgatan 1
216 18 Limhamn
Telefon & Mail

070-280 73 14