Ni har fattat ett beslut att höja er kundnöjdhet - men tycker det är svårt att veta vad ni behöver göra för att lyckas nå era mål?  Del 2(2) – hur kan ni få högkvalitativ CX support utan att behöva hålla en intern CX enhet?

Alla företag ska kunna arbeta högkvalitativt och effektivt med ett så viktigt område som Kundnöjdhet (Customer Experience). 
Det är vår åsikt och intention - därför har Nynna under sommaren utvecklat en tjänst som gör det möjligt.

Vi lanserar nu vår CX Månadstjänst med olika omfattningar att välja mellan med möjlighet att skräddarsys för att passa olika företagsbehov och önskemål. 
Oavsett om ni är ett ägarlett AB, en etablerad kedja, ett finansiellt institut/ konsultföretag/redovisningsbolag. Nystartat eller väletablerat. Två gemensamma nämnare – kundnöjdhet/kundupplevelse är ett viktigt område för ert företag. Och ni ser fördelar med att inte behöva sätta upp en intern CX enhet.

Då kan detta vara en perfekt lösning för er.

Ert företag får samma höga kvalitet på ert kundnöjdhetsarbete som om ni har en egen Customer Experience Manager anställd –men ni slipper höga löneåtagande och anställningar. Ni betalar enbart för den tid och support ni behöver. Ni vet exakt kostnad och förväntansbild. Enkelt och kostnadseffektivt, flexibelt, agilt och anpassningsbart.

Ni väljer omfattning utifrån ert nuläge. Ändrade behov? Då byter ni enkelt omfattning. Inte nöjda? Då säger ni enkelt upp månadsavtalet. Nöjda? Då firar vi!

Bas: Upplägg som passar exempelvis mindre företag som vill följa upp och arbeta med kundnöjdhet på aggregerad nivå. För nystartade företag, ägarledda AB men kan även utformas att passa något större bolag. Fokus och behov är främst utveckling på aggregerad nivå, inte ner på unik kundnivå. Upplägg från 7,500 kr/månad.

Plus: Upplägg för exempelvis medelstora företag som vill arbeta strukturerat och genomtänkt med kundnöjdhet mot nya mål. För medelstora företag, ev med etablering på flera orter. Ni vill skapa förändring, utveckla företaget och era kundrelationer för att nå nya mål kring lönsamhet och kundnöjdhet. Upplägg från 13,500 kr/månad.

Pro: Upplägg som passar medelstora/stora företag och/eller företag som vill sätta tydligt fokus på att utveckla sin affär, personal och kundrelationer. Ni vill ta ett stort kliv jmf med era konkurrenter. Ni vill arbeta genomtänkt på alla nivåer i företaget för att skapa hållbara snabba förändringar. Med PRO exempelvis obegränsad tillgänglighet till er CX specialist och vi arbetar ner på kund- individ nivå för att skapa effekt. Upplägg från 27.500 kr/månad.

Nyfiken på hur Nynnas månadstjänst skulle kunna hjälpa ert företag att ta er till nästa nivå? Hör av er till