CX mål

Ni har fattat ett beslut att höja er kundnöjdhet - men tycker det är svårt att veta vad ni behöver göra för att lyckas nå era mål?  Del 1 (2) – hur ska ni nå era CX mål 2020? Nu kör hösten 2020 igång. En speciell höst efter en vår vi inte var förberedda på. Årets strategi och mål ligger framför er.  Fyra månader kvar av 2020. Hur säkerställer ni att ni kommer nå årets kundnöjdhet- och lönsamhetsmål? 

Ni har fattat ett beslut att höja er kundnöjdhet - men tycker det är svårt att veta vad ni behöver göra för att lyckas nå era mål?  Del 2(2) – hur kan ni få högkvalitativ CX support utan att behöva hålla en intern CX enhet? Alla företag ska kunna arbeta högkvalitativt och effektivt med ett så viktigt område som Kundnöjdhet (Customer Experience).  Det är vår åsikt och intention - därför har Nynna under sommaren utvecklat en tjänst som gör det möjligt. Vi lanserar nu vår CX Månadstjänst med olika omfattningar att välja mellan med möjlighet att skräddarsys för att passa olika företagsbehov och önskemål.  Oavsett om ni är ett ägarlett AB, en etablerad kedja, ett finansiellt institut/ konsultföretag/redovisningsbolag. Nystartat eller väletablerat. Två gemensamma nämnare –

Image
Adress
Nynna AB
Ciselörgatan 1
216 18 Limhamn
Telefon & Mail

070-280 73 14